Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Influencer ajansları, markalar ve influencerlar arasında aracı rolü üstlenen profesyonel kuruluşlardır 5.
Bir influencer ajansının çalışma şekli şu şekilde özetlenebilir:
- İletişim ve proje tanımı 1. Marka, ajansa proje hedeflerini bildirir 1.
- Kanal ve kitle belirleme 1. Sosyal medya mecrası ve hedef kitle belirlenir 1.
- Influencer seçimi 1. Projeye uygun influencerlar bulunur 1.
- İletişim ve anlaşma 1. Seçilen influencerlarla proje detayları paylaşılır ve anlaşma sağlanır 1.
- İçerik ve paylaşım takibi 1. Influencerın paylaşımları ajans tarafından takip edilir 1.
- Performans değerlendirmesi 5. Projenin sonunda istatistikler alınarak raporlar hazırlanır 1.
Influencer ajansları ayrıca fenomen seçimi, kampanya stratejisi geliştirme, içerik üretimi destekleme, yasal danışmanlık sağlama ve olası sorunların çözümünde rol oynama gibi hizmetler de sunar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: