• Buradasın

    IKEA sipariş sorgulama nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    IKEA sipariş sorgulama işlemleri için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    1. İnternet Sitesi Üzerinden: IKEA'nın resmi web sitesinde, satın alma işlemi yaptığınız internet sitesi üzerinden sipariş takip sayfasına giderek sorgulama yapabilirsiniz 12. Bunun için:
      • ikea.com.tr linkini tıklayın 1.
      • Sayfanın üst köşesinde yer alan "sipariş takip" linkini tıklayın 1.
      • Açılan sayfada sipariş takip numaranızı yazıp "sorgula" butonuna basın 1.
    2. Kargo Firması Üzerinden: Siparişinizin kargo durumunu, teslimatını gerçekleştirecek kargo firmasının web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden de takip edebilirsiniz 3. IKEA, Türkiye'de Aras Kargo, MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo ile çalışmaktadır 3.
    3. Müşteri Hizmetleri: Ürününüzün tedarik aşamasında ise, IKEA müşteri hizmetlerini arayarak sipariş sorgulama işlemi yapabilirsiniz 14. İletişim numarası: 444 4 532 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    IKEA montajlı ürün kaç günde gelir sorgulama?

    IKEA'dan montajlı ürün siparişi verdiğinizde, ürünler en fazla 7 iş günü içinde adresinize teslim edilir.

    IKEA'ya telefonla sipariş verilir mi?

    Evet, IKEA'ya telefonla sipariş verilebilir. IKEA müşteri hizmetleri telefon numarası 444 4 532'dir ve haftanın her günü 09:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    IKEA online alışveriş kaç günde gelir?

    IKEA online alışveriş siparişleri, en fazla 7 iş günü içinde adrese teslim edilir.

    IKEA sipariş neden verilmiyor?

    IKEA'dan sipariş verilememesinin birkaç nedeni olabilir: 1. Stok Durumu: Sipariş sırasında ürünler dağıtım merkezinde stok dışı olabilir. 2. Teslimat Bölgesi: Online siparişler, mağazalardan değil, belirli depolardan gönderildiği için, siparişin verileceği bölgede IKEA mağazası veya deposu olmayabilir. 3. İade veya Değişim: Daha önce satın alınan bir ürünün iadesi veya değişimi için işlem yapılıyor olabilir.

    IKEA online alışveriş nasıl yapılır?

    IKEA'dan online alışveriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. IKEA web sitesine giriş yapın: Tarayıcınızda IKEA'nın resmi web sitesine gidin (Türkiye için adres genellikle www.ikea.com/tr şeklindedir). 2. Ürünleri arayın veya kategorilerden gezinin: Ana sayfada arama çubuğunu kullanarak aradığınız ürünün adını yazabilir veya alt kısımdaki kategorilerden birine tıklayarak ürünleri inceleyebilirsiniz. 3. Ürünleri inceleyin: İlgilendiğiniz ürüne tıkladığınızda, ürün hakkında detaylı bilgi, fiyat, boyut, renk seçenekleri ve stok durumu gibi bilgileri görebilirsiniz. 4. Sepete ekleme: Beğendiğiniz ürünü sepetinize eklemek için "Sepete Ekle" butonuna tıklayın. 5. Sepetinizi kontrol edin: Ürünlerinizi ekledikten sonra, sayfanın üst kısmındaki sepet simgesine tıklayarak sepetinizi görüntüleyin ve aldığınız ürünlerin listesini kontrol edin. 6. Ödeme işlemi: Sepetinizdeki ürünler istediğiniz gibiyse, "Ödeme" butonuna tıklayarak ödeme aşamasına geçin. 7. Siparişi tamamlayın: Tüm bilgileri kontrol ettikten sonra, "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak siparişinizi onaylayın. 8. Teslimat: Siparişinizin teslimat süresi ve yöntemine göre, ürünleriniz belirtilen tarihte adresinize ulaştırılacaktır.

    IKEA eve teslimat yapıyor mu?

    Evet, IKEA eve teslimat yapmaktadır. Kargo şirketi, satın aldığınız ürünleri sevk irsaliyesi ile belirttiğiniz adresteki daire kapısına kadar teslim etmektedir.

    IKEA'da sipariş iptali nasıl yapılır?

    IKEA'da sipariş iptali yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. www.ikea.com.tr ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden "Siparişler" sayfasına gidin. 2. İptal etmek istediğiniz siparişinizin karşısında bulunan "İade Talebi" butonuna tıklayın. 3. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürünün adedini seçin. Siparişiniz kargoya verilmemişse, iptal işlemi hemen gerçekleştirilir ve para iadesi yapılır.