İGDAŞ'a şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. İGDAŞ Müşteri Hizmetleri Numaralarını Aramak: İGDAŞ'ın müşteri hizmetleri numaralarını arayarak şikayetinizi telefon üzerinden iletebilirsiniz. Bu numaralar: - DOĞAL GAZ ACİL için: "187". - İGDAŞ ile ilgili öneri, talep veya şikayetler için: "ALO 153". 2. İGDAŞ Resmi Web Sitesi: İGDAŞ'ın resmi web sitesine girerek "İletişim" veya "İletişim Bilgileri" bölümünden şikayet formunu doldurabilir veya iletişim bilgileri üzerinden şikayetinizi iletebilirsiniz. 3. İGDAŞ Sosyal Medya Hesapları: İGDAŞ'ın resmi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetinizi iletebilirsiniz. Eğer şikayetinize yanıt alamazsanız veya memnun kalmazsanız, Tüketici Hakem Heyeti veya BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi) gibi şikayet mercilerine başvurabilirsiniz.