Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İdefix'te sipariş iptali yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İdefix web sitesine girin 4.
- Kullanıcı bilgilerinizi yazarak sisteme giriş yapın 4.
- “Hesabım” sekmesine girin 4.
- “Siparişlerim” kısmına girerek aktif siparişlerinizi görün 4.
- Siparişinizin yanında bulunan “siparişi iptal et” butonuna tıklayın 4.
Sipariş iptali yapabilmeniz için ürünün henüz faturalandırılmamış olması gerekmektedir 4. Aksi halde sipariş iptali yapmak mümkün olmayacaktır 4.
Ayrıca, İdefix ile iletişime geçerek de sipariş iptali gerçekleştirilebilir 4. Bunun için, İdefix sitesinde bulunan “iletişim” kısmına girilerek oradaki form doldurulabilir 4. Konu olarak “sipariş iptali” seçeneğine tıklandıktan sonra istenen bilgiler ilgili alanlara yazılarak doldurulup “gönder” tuşuna basıldığında talep yetkililere iletilmiş olur 4.
Sipariş iptali ile ilgili daha fazla bilgi için İdefix müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 14.
İdefix müşteri hizmetlerine ulaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı merkezi 14. (0212) 478 07 77 4.
- E-posta 4. [email protected] 4.
- Depo 4. (0216) 554 16 00 4.
- Faks 4. (0216) 554 16 10 4.
- Adres 4. Doğan Müzik Kitap Mağ. Paz. A.Ş., İstanbul, Başakşehir İkitelli Organize Sanayi Bölgesi Atatürk Bulvarı No:58, Altay İş Merkezi 2. Bodrum Kat 4.
İdefix müşteri hizmetleri, sipariş ile ilgili sorunlar, e-kitap ile ilgili sorular, havale, sipariş onayı ile ilgili sorunlar, iadeler ile ilgili sorular, arızalı ürünlerle ilgili sorunlar, kargo takibi ile ilgili sorunlar, satış iptali, site kullanımı ile ilgili sorular, ücret geri iade ile ilgili sorunlar, kampanya ve hediye çeki soruları, ürünlerle ilgili sorular, şikayet, öneri, istek gibi konularda yardımcı olmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: