Buradasın
GTD sistemi kaç adımdan oluşur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Toplama (Capture) 14. Zihni meşgul eden tüm görevlerin, fikirlerin ve yapılacakların bir sisteme aktarılması 1.
- Ayrıştırma (Clarify) 14. Toplanan bilgilerin analiz edilerek hangi adımların atılması gerektiğine karar verilmesi 1.
- Düzenleme (Organize) 14. Görevlerin uygun kategorilere ve listelere ayrılarak, ihtiyaç duyulduğunda kolayca erişim sağlanması 1.
- Gözden Geçirme (Reflect) 14. Düzenlenen listelerin belirli aralıklarla kontrol edilerek, planların güncel ve etkili olduğundan emin olunması 1.
- Uygulama (Engage) 14. Gerekli görevlerin belirlenen zaman diliminde tamamlanarak sistemin verimli çalışmasının sağlanması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: