Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Form memurluğu, genellikle büro memuru olarak da adlandırılır ve çeşitli görevleri içerir:
- Belgeleri Yönetmek: Belgelerin düzenlenmesi, sınıflandırılması ve erişilebilir olmasını sağlamak 12.
- İletişim Koordinasyonu: Telefon aramalarını yönlendirme, e-posta trafiği yönetme ve ofis içi iletişimi kolaylaştırmak 12.
- Randevuları Yönetmek: Yöneticilerin veya diğer çalışanların randevularını düzenlemek ve takip etmek 1.
- Misafirleri Karşılama: Ofise gelen misafirleri karşılamak ve yönlendirmek 1.
- Ofis Malzemelerinin Yönetimi: Ofis malzemelerinin envanterini takip etmek, yenilerini sipariş etmek ve ofisin düzenini sağlamak 1.
Ayrıca, ön muhasebe ve veri girişi gibi görevler de form memurlarının sorumlulukları arasında yer alabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: