Buradasın
Flo kargo takip SMS gelmiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
FLO'dan yapılan alışverişin kargo takip SMS'inin gelmemesi durumunda, aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- FLO müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek 35. FLO'nun 0850 290 33 56 numaralı müşteri hizmetleri aranarak sorun bildirilebilir 35.
- FLO resmi internet sitesine giriş yapmak 13. "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim" sekmesine gidilerek sipariş detayları ve kargo takip bilgileri kontrol edilebilir 13.
- FLO'nun kargo takip servislerini kullanmak 24. FLO'nun kargo takip linkleri veya uygulamaları üzerinden sipariş numarası veya kargo takip numarası ile sorgulama yapılabilir 24.
Eğer sorun devam ederse, FLO'nun müşteri ilişkileri e-posta adresine (musteriiliskileri@flo.com.tr) yazarak destek talep edilebilir 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: