Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fişi kaybolmuş bir ürünü iade etmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Market veya mağaza yetkilisine başvurun: Fişi kaybetseniz bile, satın alma işleminin yapıldığı yer olan market veya mağazanın yetkilisine durumu anlatarak yardım isteyebilirsiniz 4.
- Kredi kartı ekstresini kontrol edin: Ödeme yaparken kredi veya banka kartı kullandıysanız, kartınızın ekstresine bakarak alışveriş tarihini ve detayları kontrol edebilirsiniz 4.
- Gider makbuzu düzenletin: Faturanın kaybolması durumunda, satın alma belgesinin ibraz edilemediğinin belirtildiği bir gider makbuzu düzenlenmesi mümkündür 15.
- Tüketici hakem heyetine başvurun: Eğer diğer yöntemler sonuç vermezse, tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki tüketici hakem heyetine başvurarak iade talebinde bulunabilirsiniz 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: