Buradasın
E-devletten gelir belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden gelir belgesi almak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:
- e-Devlet sistemine giriş yapılır 23. Bunun için T.C. kimlik numarası ve şifre gereklidir; şifresi olmayanlar PTT şubelerinden şifre temin edebilir 2.
- Ana sayfada yer alan "Kurumlar" bölümüne tıklanır 23.
- Açılan sayfadan "Hazine ve Maliye Bakanlığı" seçilir 23.
- Ardından "Hazine ve Maliye Bakanlığı e-Bordro Hizmeti" bölümüne giriş yapılır 23.
- Buradan bordro istenen ay ve yıl seçilir ve bordronun çıktısı alınarak işlem sonlandırılır 23.
e-Devlet üzerinden alınabilen gelir belgeleri:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: