Buradasın
CV'de e-devlet bilgileri nasıl yazılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Devlet üzerinden oluşturulan CV'de hangi bilgilerin yer alması gerektiği hakkında bilgi verilebilir, ancak E-Devlet sisteminde CV oluşturma özelliği bulunmamaktadır.
Bir CV'de yer alması gereken temel bilgiler:
- Kişisel bilgiler: Ad, soyad, doğum tarihi, iletişim bilgileri (telefon, e-posta, adres) 234.
- Eğitim bilgileri: Mezun olunan okullar, mezuniyet tarihleri, dereceler ve başarılar 23.
- İş deneyimi: Çalışılan kurumlar, pozisyonlar, çalışma tarihleri ve görev ve sorumluluklar 23.
- Yetenekler ve sertifikalar: Mesleki sertifikalar, diller, bilgisayar bilgisi, uzmanlık belgeleri 23.
- Referanslar: Önceki iş yerlerinden veya akademik çevreden referanslar 3.
E-Devlet üzerinden CV oluşturmak için, vatandas.uyap.gov.tr adresine giriş yaparak, "Özgeçmiş Bırak" linki üzerinden form doldurulabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: