• Buradasın

    Büroparsan ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Büro personeli olarak da bilinen büroparsan, bir şirketin veya kuruluşun ofis ortamında çeşitli görevleri yerine getiren kişidir 45. Bu görevler arasında:
    • Telefon ve e-posta trafiğini yönetmek 23.
    • Dosya düzenlemek ve belgeleri saklamak 23.
    • Randevuları ayarlamak ve misafirleri karşılamak 23.
    • Ofis malzemelerini yönetmek ve envanterini takip etmek 23.
    • Raporlar ve bordrolar için veri toplamak ve analiz etmek 1.
    • Müşteri hizmetleri ile ilgilenmek ve şikayetleri yönetmek 4.
    Ayrıca, büro personeli bilgisayar yeterliliğine sahip olmalı ve Microsoft Office programlarını etkin bir şekilde kullanabilmelidir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kimler büro personeli olabilir?

    Kimler büro personeli olabilir sorusuna yanıt olarak, aşağıdaki kişiler büro personeli olarak çalışabilirler: 1. Eğitim Durumu: Üniversitelerin Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümünden mezun olanlar. 2. Sertifika Programları: Bu alanda düzenlenen eğitim programlarına katılan kişiler. 3. Genel Şartlar: En az lise mezunu olmak, çoklu görev becerisine sahip olmak, güçlü iletişim becerilerine sahip olmak ve sorumluluk bilinci taşımak. Ayrıca, kamu kurum ve kuruluşlarında çalışmak isteyenler için KPSS'ye girerek yeterli puanı almak gerekmektedir.