• Buradasın

    A101 çalışan girişi nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A101 çalışan girişi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. İş Başvurusu: A101'de çalışmak için öncelikle iş başvurusu yapılmalıdır 25. Başvurular, A101'in resmi web sitesi, kariyer siteleri veya A101 mağazaları üzerinden yapılabilir 24.
    2. Mülakat: Başvuru sonrasında uygun görülürse mülakat aşamasına geçilir 5. Mülakatta genel yetenekler, kişilik özellikleri, perakende sektöründeki deneyim ve satış becerileri değerlendirilir 5.
    3. Eğitim: İşe alındıktan sonra, perakende sektörü, ürün düzenlemesi, fiyatlandırma ve müşteri hizmetleri gibi konularda eğitim alınır 5.
    A101'de işe giriş için istenen bazı belgeler:
    • sağlık raporu 24;
    • kimlik fotokopisi 24;
    • en az 6 ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf 24;
    • adli sicil kaydı 2;
    • ikametgah belgesi 24;
    • mezun olunan lise diploma fotokopisi 24;
    • kan grubu kartı 2;
    • aile durum belgesi 2;
    • askerlik durum belgesi 2.
    Belgelerin bazıları e-Devlet üzerinden temin edilebilir, sağlık raporu hariç 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    A-101 çalışanları hangi uygulamayı kullanıyor?

    A-101 çalışanlarının kullandığı bazı uygulamalar şunlardır: A101 Dijital İK: A101 çalışanları için uzaktan eğitim, anket, tebliğ, kurum içi iletişim ve kariyer modülü gibi insan kaynakları modüllerini içeren kurumsal bir uygulamadır. A101 Hadi Uygulaması: Eski adıyla A101 Plus, çalışanlar tarafından kullanılan bir uygulamadır. Ayrıca, A101 çalışanlarının kullandığı başka uygulamalar da olabilir.