Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeni değer yaratma, bir ürün veya hizmetin müşteriler için sunduğu faydayı artırarak onlara benzersiz bir deneyim sağlama sürecidir 15.
Bu süreç şu adımları içerir:
- Problemi Anlama ve Çözme: Müşterilerin ihtiyaçlarını derinlemesine anlamak ve bu ihtiyaçları karşılayacak çözümler üretmek 2.
- Faydayı Net Bir Şekilde İletme: Sunulan hizmetin insanların hayatını nasıl iyileştirdiğini anlatmak 2.
- Güven ve Sadakat Oluşturma: Şeffaflık, samimiyet ve tutarlılıkla müşteri güvenini kazanmak 2.
- Sürekli Gelişim ve Yenilik: Hizmetin yenilikçi bir şekilde geliştirilmesi ve müşteri beklentilerinin bir adım önünde olunması 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: