Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
VMO (Vendor Management Office), bir işletmenin tedarikçi ekosistemini yönetmekten sorumlu olan çapraz işlevli bir iş birimidir 15.
Başlıca görevleri:
- Sözleşme yönetimi: Sözleşme rasyonelleştirmesi ve uyumun sağlanması 1.
- Finans yönetimi: Satıcı katılımının finansal yönlerinin yönetimi 1.
- İlişki yönetimi: Satıcılarla her düzeyde bağlantıların kurulması ve sürdürülmesi 1.
- Performans takibi: Satıcı performansının izlenmesi ve organizasyon hedeflerinin karşılanmasının sağlanması 15.
- Uyumluluk: Satıcı sözleşmelerinin ve anlaşmalarının, kurumsal politikalar, veri gizliliği ve diğer yasal ve düzenleyici gereksinimlere uygunluğunun sağlanması 1.
VMO, operasyonel maliyetleri düşürerek, kaynak tekrarlarını ortadan kaldırarak ve hizmet sunum yolculuğunda kilit ortaklarla ilişkileri güçlendirerek organizasyona değer katar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: