Buradasın
Türk Telekom neden marka değeri düşük?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'un marka değerinin düşük olmasının birkaç nedeni vardır:
- Rekabet Eksikliği: Türkiye'de elektronik haberleşme sektöründe yeterli rekabet gücünün olmaması, şirketlerin büyüme potansiyelini kısıtlamaktadır 1.
- Yönetim Sorunları: Kurumun yönetiminde "çoklu maaş" alan AKP'li isimlerin bulunması ve bu durumun şeffaflık eksikliği yaratması, marka değerini olumsuz etkilemektedir 2.
- Finansal Performans: Son dönemde şirketlerin gelirlerinde artış olmasına rağmen, piyasa değerlerinin yarı yarıya azalması, finansal performansta da bir düşüş olduğunu göstermektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: