Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Total Quality Management (TQM)'nin amacı, organizasyonun her alanında kalite mükemmelliğini sağlamak ve uzun vadeli başarı ile rekabetçiliği artırmaktır 13.
TQM'nin spesifik hedefleri şunlardır:
- Müşteri memnuniyetini artırmak: Müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamak ve ürünleri, hizmetleri bu beklentilere göre şekillendirmek 24.
- Süreçleri optimize etmek: Atık ve hataları ortadan kaldırarak iş akışlarını daha verimli hale getirmek 23.
- Çalışanları güçlendirmek: Tüm çalışanları kalite iyileştirme süreçlerine dahil etmek ve onlara karar alma yetkisi vermek 34.
- Sürekli gelişimi teşvik etmek: Küçük ölçekli ancak sürekli iyileştirmeler yaparak organizasyonu sürekli olarak geliştirmek 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: