Buradasın
Şeker Sigortaya şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şeker Sigorta'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Telefon: (0212) 373 83 00 (pbx) veya 444 4 726 numaralı telefon hatları üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşılabilir 14.
- E-posta: info@sekersigorta.com.tr veya sekersigorta@hs03.kep.tr adreslerine e-posta gönderilebilir 14.
- Çağrı Merkezi: 444 4 726 numarası aranarak çağrı merkezi üzerinden şikayet iletilebilir 1.
- Sosyal Medya: Şeker Sigorta'nın sosyal medya hesapları üzerinden mesaj atarak iletişim kurulabilir 4.
- e-Devlet: Sigortacılık ve Özel Emeklilik Şikayet Başvuru ve Takip hizmeti üzerinden başvuru yapılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: