Buradasın
Şeker Sigortaya şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şeker Sigorta'ya şikayet yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: İlk olarak, Şeker Sigorta'nın müşteri hizmetleri ile telefonla iletişime geçin ve sorununuzu çözmeye çalışın 14. Telefon numarası: 444 4 726 1.
- Yazılı Şikayet Oluşturun: Eğer telefonla çözüm bulamazsanız, resmi bir yazılı şikayet oluşturun 2. Bu yazıda, şikayetinizin detaylarını, nedenlerini ve talep ettiğiniz çözümü açık bir şekilde belirtin 2.
- E-posta veya Posta Yoluyla Gönderin: Yazınızı, e-posta veya posta yoluyla Şeker Sigorta'ya gönderin 2. E-posta adresi: info@sekersigorta.com.tr 1.
Ayrıca, şikayetiniz çözülmezse, Tüketici Hakem Heyeti veya Sigorta Denetleme Kurulu'na başvurabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: