Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İkinci taraf verileri, aşağıdaki şekillerde kullanılabilir:
- Pazarlama kampanyalarını iyileştirme 12. İkinci taraf verileri, reklam kampanyalarının hedeflemesini geliştirmek için kullanılabilir 12.
- Veri ölçeğini artırma 1. İkinci taraf verileri, kampanyaların erişimini artırmak için birinci taraf verilerine eklenebilir 1.
- Yeni kitlelere ulaşma 13. İkinci taraf verileri, yeni pazarlara açılmak ve yeni müşteriler bulmak için kullanılabilir 13.
- Müşteri davranışlarını tahmin etme 13. İkinci taraf verileri, müşteri davranışlarını tahmin etmeye yardımcı olabilir 13.
- Kişiselleştirme ve segmentasyonu iyileştirme 2. İkinci taraf verileri, müşteri segmentasyonunu daha hassas hale getirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar sunmak için kullanılabilir 2.
- Veri kalitesini artırma 2. İkinci taraf verileri, birinci taraf verilerindeki boşlukları doldurarak daha eksiksiz bir müşteri görünümü sağlar 2.
- İşbirlikçi pazarlama kampanyaları yürütme 24. İkinci taraf verileri, ortak pazarlama kampanyaları aracılığıyla iş ilişkilerini güçlendirebilir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: