Buradasın
Sanal POS dökümanı nereden alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanal POS dökümanı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Banka veya Yetkili Aracı Kurum Başvurusu: Sanal POS başvurusu, bankalar veya Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından onaylanmış ödeme kuruluşları üzerinden yapılabilir 23.
- Gerekli Evrakların Hazırlanması: Nüfus cüzdanı örneği, imza sirküleri, vergi numarası, vergi levhası ve ortaklık sözleşmesi gibi belgeler hazırlanmalıdır 13.
- E-Ticaret Sitesinin Hazır Hale Getirilmesi: Satışa açılacak ürünlerin listelenmesi, hizmet sözleşmesinin hazırlanması ve site haritasının oluşturulması gibi işlemler tamamlanmalıdır 14.
- Üye İş Yeri Sözleşmesinin İmzalanması: Başvuru işlemlerinin tamamlanmasının ardından, üye iş yeri sözleşmesi imzalanarak sanal POS hizmetlerinden yararlanmaya başlanabilir 13.
Bu süreçte, detaylı bilgi ve destek almak için ilgili bankanın veya ödeme kuruluşunun müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: