Buradasın
TEB sanal POS nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TEB Sanal POS kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Başvuru ve Onay: TEB Bankasına sanal POS başvurusu yapılır ve başvuru onaylandıktan sonra banka tarafından mağaza kodu, kullanıcı adı ve şifre içeren bir e-mail gönderilir 12.
- Yönetim Paneli: Yönetim alanından "Yeni Kullanıcı Ekle" bölümünden yeni bir kullanıcı eklenir ve bu kullanıcının rol tipi "Api Kullanıcısı" olarak belirlenir 12.
- Güvenlik Ayarları: Yönetim başlığı altında yer alan "Güvenlik Anahtarı Değiştirme" bölümünden yeni bir parola oluşturulur 1.
- 3D Ayarları: 3D ayarlarından pos tipi kontrol edilir ve "3D Pay" olarak seçilir 25.
- Sanal POS Ayarları: Akınsoft e-ticaret panelinde "Ayarlar" > "Ödeme Ayarları" bölümünden TEB Bankası Ayarları açılır ve gerekli bilgiler (servis adresi, 3D adresi vb.) tanımlanır 1.
- Taksit ve Vade Oranları: Taksit ve vade oranları girilerek sistem sanal POS çekimi için hazır hale getirilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: