Buradasın
Reklamlar neden öğrenme aşamasına takılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamların öğrenme aşamasına takılmasının birkaç nedeni olabilir:
- Yeni strateji veya ayar değişiklikleri: Teklif stratejisi kısa bir süre önce oluşturulmuş veya yeniden etkinleştirilmiş olabilir 1.
- Düzen değişiklikleri: Kampanyalara, reklam gruplarına veya anahtar kelimelere ekleme ya da çıkarma yapılmış olabilir 14.
- Yetersiz dönüşüm verileri: Dönüşüm sayısının az olması, algoritmaların performansı optimize etmesini zorlaştırır 15.
- Bütçe ve teklif sorunları: Çok düşük veya yüksek bütçe belirlenmesi, yayın sisteminin optimizasyon yapmasını zorlaştırır 45.
- Hedef kitle boyutu: Küçük hedef kitle boyutu, optimizasyon olaylarını engelleyebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: