Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reimbursement (geri ödeme) süreci genellikle şu adımlardan oluşur:
- Giderlerin Incurulması 123. Çalışan, iş ile ilgili bir harcama yapar; örneğin, seyahat masrafları, ofis malzemeleri alımı veya müşteri toplantısı için yapılan harcamalar 123.
- Belgelerin Toplanması 13. Çalışan, harcamayı kanıtlayan makbuz, fatura gibi belgeleri toplar 13.
- Form Doldurma 123. Çalışan, genellikle şirketin belirlediği bir formu doldurarak harcama talebini iletir 123.
- Şirket Tarafından İnceleme ve Onay 123. Şirketin finans veya yönetim ekibi, harcamaların şirket politikalarına uygunluğunu kontrol eder 123.
- Ödemenin Yapılması 123. Onaylanan harcamalar için geri ödeme yapılır; bu, doğrudan depozito, çek veya belirlenen başka bir ödeme yöntemiyle gerçekleştirilebilir 123.
Geri ödeme süreci, şirketin politikalarına ve giderin türüne göre değişiklik gösterebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: