• Buradasın

    QNB üye işyeri paneli nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    QNB üye işyeri panelini kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Kullanıcı Adı ve Şifre ile Giriş: İlk olarak, vpos.qnbfinansbank.com adresine kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır 13.
    2. Yeni Kullanıcı Ekleme: Yönetim > Kullanıcı Yönetimi > Üye İşyeri Kullanıcı Tanımlama sayfasından Yeni Ekle seçeneği seçilir 13.
    3. Gerekli Bilgilerin Doldurulması: Yeni kullanıcı ekleme alanında aşağıdaki bilgiler doldurulur:
      • Kullanıcı Adı: Pos kurulumunda kullanılacak kullanıcı adı 1.
      • Yetki Profili: Api kullanıcısı seçilmelidir 13.
      • İşlem Tipi: Tümünü seçebilirsiniz 1.
      • Adı, Soyadı: Yetkili adı soyadı bilgileri 1.
      • Email: Api kullanıcısını kaydettiğiniz anda panelde entegrasyon kurulumu için bilgilerin iletileceği mail olmalıdır 1.
      • Telefon: Yetkili telefon bilgisi olmalıdır 1.
    4. IP Tanımı: Api kullanıcısı eklendikten sonra, ip izni için bankaya 176.236.166.26 ipsini tanımlaması için bilgi iletilir 1.
    5. Ayarlar ve Taksit Tanımlama: Ayarlar > Sanal Pos Ayarları bölümünde QNB Finansbank düzenlemesine girilerek gerekli bilgiler girilir ve sanal posa taksit tanımlaması yapılır 1.
    Teknik konularda destek için sanalpos@qnb.com.tr adresi üzerinden QNB ile iletişime geçilebilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    QNB e-Finans ne işe yarar?

    QNB eFinans, işletmelerin finansal ve günlük işlemlerini elektronik ortama taşıyarak süreçlerini kolaylaştırmak amacıyla geliştirilmiş bir platformdur. QNB eFinans'ın sunduğu bazı hizmetler: e-Fatura: Fatura oluşturma, mali mühür imzası ekleme, gönderme ve alma. e-Arşiv: e-Fatura mükellefi olmayan kişi veya kurumlara fatura kesme. e-Defter: Muhasebe defteri kayıtlarını elektronik ortamda hazırlama ve Gelir İdaresi Başkanlığı'na gönderme. e-İrsaliye: İrsaliye gönderme, alma, saklama ve görüntüleme. e-SMM ve e-MM: Serbest meslek makbuzu ve müstahsil makbuzu düzenleme. QNB Finansbank müşterisi olan işletmeler, Dijital Köprü başvurusu yaparak QNB eFinans hizmetlerini ücretsiz olarak kullanabilirler.

    Üye işyeri nasıl olunur?

    Üye işyeri olmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Başvuru Formunu Doldurmak: Pluxee, Multinet, MetropolCard gibi platformlar için üye işyeri başvuru formunu doldurmak gereklidir. 2. Gerekli Belgeleri Hazırlamak: Şahıs firmaları için vergi levhası fotokopisi, nüfus cüzdanı fotokopisi, imza sirküleri; ticari veya adi ortaklıklar için ise ek olarak ticari sicil gazetesi veya esnaf/oda kaydı, yetki belgesi gibi belgeler gereklidir. 3. Başvuruyu Tamamlamak: Belgeler ve başvuru formu ile en yakın şubeye başvurulabilir veya online başvuru yapılabilir. 4. Değerlendirme ve Sözleşme: Başvuru değerlendirildikten sonra, olumlu sonuç durumunda sözleşme imzalanır. Başvuru süreci, üye işyeri olunan platforma göre değişiklik gösterebilir.