• Buradasın

    PTT'de kapıda ödeme nasıl oluyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    PTT'de kapıda ödeme şu şekilde gerçekleşir:
    1. Alışveriş: Müşteri, bir ürün satın alırken ödeme seçenekleri arasından "PTT Kargo kapıda ödeme" seçeneğini seçer 1.
    2. Kargo: Sipariş verilir ve ürün kargolanır 1.
    3. Teslimat: Kargo ulaştığında, müşteri kapıya gelen PTT görevlisine kredi kartı veya nakit olarak ürünün ücretini öder 1.
    4. Ödeme Aktarımı: Ödeme yapıldıktan sonra PTT Kargo, satıcıya ürünün ücretini gönderir 1.
    Şartlar:
    • Konutlara kapıda ödeme ile teslim edilebilecek ürünlerin tutarı en fazla 3.000 TL olabilir 1.
    • Ticari gönderimlerde ürünlerin değeri 30.000 TL'yi aşmamalıdır 1.
    • Ürünün yanında faturası olmalıdır 1.
    Masraflar:
    • PTT Kargo, kapıda ödeme hizmeti için havale ücreti keser; bu ücret, gönderilen meblağa göre değişiklik gösterir ve genellikle 5 TL'den başlar 13.
    • Kargo ücreti, paketin boyutuna ve ağırlığına göre belirlenir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kapıda ödemede kargo ücreti kime ait?

    Kapıda ödeme yönteminde kargo ücreti, genellikle alıcı tarafından ödenir. Ancak, e-ticaret sitesi ile kargo şirketi arasında yapılan anlaşmaya göre, kapıda ödeme için belirli bir komisyon alınabilir ve bu komisyon alıcıdan tahsil edilebilir. Bazı e-ticaret platformlarında, "Ücretsiz Kargo" veya "Sepette Ödeme" seçenekleri sunulabilir; bu durumlarda kargo ücreti satıcı tarafından karşılanır.

    PTT Awm kapıda ödeme var mı?

    PttAVM'de kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır, ancak bu seçenek için sisteme üye olmak gereklidir.

    PTT kargo kapıda ödeme 5 TL nasıl ödenir?

    PTT Kargo ile kapıda ödeme yapıldığında 5 TL ücret, kargo görevlisi tarafından nakit veya kredi kartı ile tahsil edilir.

    Pos cihazı kapıda ödeme nasıl yapılır?

    POS cihazı ile kapıda ödeme yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Kargo Anlaşması Yapmak: Öncelikle, anlaşmalı bir kargo firması ile anlaşma sağlanmalıdır. 2. Kapıda Ödeme Başvurusu: Kargo anlaşması yapıldıktan sonra, firma adına anlaşılmış olan kargo firması ile kapıda ödeme tahsilatı için başvuru yapılır. 3. Ödeme İşlemi: Ürün teslimatı sırasında, kargo görevlisi aracılığı ile nakit veya kredi kartı ile ödeme alınır.

    Kapıda ödeme sonrası ne olur?

    Kapıda ödeme sonrası şu adımlar gerçekleşir: 1. Müşteri Siparişi: Müşteri, alışverişte kapıda ödeme seçeneğini seçer ve siparişi verir. 2. Kargo Gönderimi: Satıcı, ürünü kargo firmasıyla müşteriye gönderir. 3. Ödeme: Müşteri, ürünü teslim alırken kargo görevlisine nakit veya kredi/banka kartıyla ödeme yapar. 4. Kargo Tahsilatı: Kargo firması, müşteriden tahsil edilen ücreti belirli bir komisyon kesintisiyle birlikte satıcıya iletir. Bu süreçte, güvenilir bir kargo şirketiyle çalışmak ve ödeme alınmadan ürünü teslim etmemek önemlidir.