Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Premium müşteri, genel olarak yüksek kalite, exclusivity ve kişiselleştirilmiş deneyimler bekler 23. Davranışları şu şekilde özetlenebilir:
- Finansal Kapasite: Yüksek disposable gelire sahiptir ve lüks ürünlere harcama yapmaya isteklidir 2.
- Marka Sadakati: Tutarlı bir şekilde beklentileri karşılayan markalara sadık kalır 2.
- Özel Talepler: Özel sipariş, öncelikli hizmet ve benzersiz özellikler gibi özel talepler sunar 4.
- Müşteri Hizmetleri: Kişiselleştirilmiş ve proaktif müşteri hizmetleri bekler, 7/24 destek ister 3.
- Sosyal Medya ve Geri Bildirim: Ürün ve hizmetler hakkında geri bildirimde bulunur, olumlu deneyimlerini sosyal medyada paylaşır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: