Buradasın
Peşin fiyatına taksit pazarlama stratejisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Peşin fiyatına taksit pazarlama stratejisi, bir ürünün kredi kartı ile peşin satış tutarının üzerine herhangi bir fark konulmadan müşteriye taksitli olarak satılmasıdır 15.
Bu stratejinin bazı amaçları:
- Tüketici açısından: Ödeme kolaylığı sağlayarak yüksek fiyatlı ürünlerin daha erişilebilir hale gelmesini ve ihtiyaçların ertelenmeden karşılanmasını mümkün kılar 15.
- İşletme açısından: Satış hacmini artırır, müşteri memnuniyetini yükseltir ve rekabette avantaj sağlar 15.
Ayrıca, peşin fiyatına taksit uygulaması, markanın müşteri odaklı olduğunu ve kârını ikinci plana attığını düşündürerek müşteri sadakatini artırabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: