Buradasın
Peşin fiyatına taksit pazarlama stratejisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Peşin fiyatına taksit pazarlama stratejisi, bir ürünün kredi kartı ile peşin satış tutarının üzerine herhangi bir fark konulmadan taksitli olarak satılmasıdır 2.
Bu stratejinin temel amacı, tüketiciye ödeme kolaylığı sağlamak ve ürünün daha erişilebilir hale gelmesini sağlamaktır 1. Ayrıca, peşin fiyatına taksit seçeneği sunmak, satış hacmini artırmak, müşteri memnuniyetini yükseltmek ve rekabette avantaj sağlamak gibi avantajlar da sunar 1.
Bu pazarlama taktiği, genellikle yüksek fiyatlı ürünlerde tercih edilir ve hem bireysel alışverişlerde hem de küçük işletmelerin ticari alımlarında kullanılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: