• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, Paribu'da canlı destek hizmeti bulunmaktadır 12.
    Canlı desteğe ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz:
    • Telefon: 0850 303 60 00 numaralı telefondan 7/24 canlı destek hattına ulaşabilirsiniz 14.
    • E-posta: destek@paribu.com adresine e-posta göndererek destek talebinde bulunabilirsiniz 14.
    • Web sitesi: Paribu'nun resmi web sitesinde yer alan "Destek İste" bölümünden canlı destek talebinde bulunabilirsiniz 2.
    • Mobil uygulama: Uygulamadaki "Destek" bölümünden canlı destek alabilirsiniz 2.
    • Twitter: @ParibuDestek hesabından özel mesaj yoluyla canlı destek alabilirsiniz 3.

    Konuyla ilgili materyaller

    Canlı destek nasıl çalışır?

    Canlı destek, müşterilerin anlık olarak bir web sitesi veya uygulama üzerinden destek alabilmelerini sağlayan bir hizmettir. Çalışma prensibi şu şekildedir: 1. Erişim: Müşteriler, web sitesinde genellikle bir sohbet balonu veya buton aracılığıyla canlı destek hizmetine erişirler. 2. İletişim: Bu buton tıklandığında, müşteri temsilcisiyle doğrudan bir sohbet penceresi açılır. 3. Hizmet: Temsilciler, müşterilerin sorularını yanıtlar, ürünler hakkında bilgi verir, sipariş durumu güncellemeleri yapar ve teknik sorunları çözer. 4. Çoklu Kanal Desteği: Canlı destek, telefon, e-posta, sosyal medya gibi farklı iletişim kanallarını da içerebilir. 5. Otomasyon: Sık sorulan sorular için otomatik yanıtlar kullanılarak iş yükü azaltılabilir.

    Canlı destek ne zaman aktif olur?

    Canlı destek sistemi aktif olma zamanı, web sitesinin çalışma saatlerine ve ayarlarına bağlıdır. Genel olarak, canlı destek hizmetinin 7/24 aktif olduğu ve tüm sayfalarda java script girişi sayesinde kayıt altına alındığı belirtilmektedir.