Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
OKA (Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı) Genel Sekreteri'nin görevleri şunlardır:
- Yönetim Kurulu Kararlarını Uygulamak: Genel Sekreter, Yönetim Kurulu kararlarını hayata geçirir 2.
- Yıllık Çalışma Programı ve Bütçe Hazırlamak: Yıllık çalışma programı ve bütçeyi hazırlayıp Yönetim Kurulu'na sunar 2.
- Ajans Gelirlerini Toplamak ve Harcamaları Yapmak: Ajans gelirlerini toplar ve belirlenen usul ve esaslar ile bütçe doğrultusunda harcamaları gerçekleştirir 2.
- Proje Tekliflerini Değerlendirmek: Özel kesim, sivil toplum kuruluşları ve yerel yönetimlerin proje ve faaliyet tekliflerini değerlendirerek malî destek sağlamak üzere Yönetim Kurulu'na öneri götürür 2.
- İzleme ve Değerlendirme Yapmak: Desteklenen proje ve faaliyetleri izler, değerlendirir, denetler ve raporlar 2.
- İşbirliği ve Ortak Projeler Geliştirmek: Bölgesel kalkınmayla ilgili yurt içindeki ve yurt dışındaki ajans ve kuruluşlarla işbirliği yapar ve ortak projeler geliştirir 2.
- Personel İşleri: Personelin performans ölçütlerini belirler, performansını değerlendirir ve işe alım ile işten çıkarma önerilerini Yönetim Kurulu'na sunar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: