Buradasın
NN emeklilik müşteri temsilcisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
NN Hayat ve Emeklilik müşteri temsilcisi, müşteri iletişim merkezi üzerinden gelen çağrıları karşılayarak hizmet sunar ve belirlenmiş kurallar çerçevesinde müşteri memnuniyeti sağlar 12.
Bazı görevleri:
- Şirketin ürünleri olan Bireysel Emeklilik Planları ve sigorta ürünleri hakkında bilgi verir 12.
- Mevcut müşterilerin sözleşmeleri veya poliçeleri ile ilgili işlemlerini gerçekleştirir 12.
- Müşterilerin Bireysel Emeklilik planlarını veya sigorta poliçelerini iptal ettirmeleri durumunda ikna çalışması yapar 12.
- Potansiyel müşterileri ilgili satış kanallarına yönlendirir 12.
- Kredi kartı ile tahsilat yapar ve gerekli işlemleri ilgili program üzerinden gerçekleştirir 1.
Müşteri temsilcileri, hafta içi 09.00 - 18.00 saatleri arasında 444 1 666 numaralı telefon üzerinden hizmet vermektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: