Buradasın
Niş pazarlama ürün yerleştirme ne zaman yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Niş pazarlama ürün yerleştirme, genellikle niş pazarlama stratejisi belirlendikten ve hedef kitle analiz edildikten sonra yapılır. Niş pazarlama, belirli bir tüketici grubunun özel ihtiyaçlarına odaklanan dar kapsamlı bir pazarlama alanıdır 123.
Niş pazarlama ürün yerleştirme adımları:
- Hedef kitleyi belirleme 13.
- Rakip analizi yapma 24.
- Ürün veya hizmeti geliştirme 4.
- En etkili iletişim kanallarını belirleme (örneğin, sosyal medya, e-posta pazarlama) 5.
- Ürün yerleştirme 5.
Bu süreçte, ürün yerleştirme genellikle reklam ve pazarlama stratejilerinin bir parçası olarak, hedef kitleye en uygun platformlarda gerçekleştirilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: