Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Niş pazar, daha geniş bir pazarın belirli ihtiyaçları veya özellikleri ile tanımlanan özel bir segmentidir 12.
Niş pazarın yaptığı işler:
- Müşteri ihtiyaçlarını derinlemesine anlama 13. Niş işletmeler, müşterilerinin özel gereksinimlerini anlar ve bu ihtiyaçlara yönelik çözümler sunar 13.
- Rekabet avantajı sağlama 14. Rekabetin az olduğu niş pazarlarda, şirketler pazar lideri konumunda olur ve fiyat tekelinden korunurlar 14.
- Yüksek kârlılık sağlama 45. Sınırlı bir kitleye hitap etmesine rağmen, niş pazarlama yüksek kârlılık sağlayabilir 45.
- Güçlü müşteri bağları kurma 34. Niş pazarlama, güçlü müşteri bağları ve yüksek sadakat oranı oluşturur 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: