Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta reklam vergisi hesaplaması, reklamın satın alındığı ülkeye ve ticari ya da kişisel kullanım durumuna göre değişiklik gösterir 1.
Bazı ülkelerde Meta reklam vergisi hesaplaması şu şekilde yapılır:
- Hindistan 1. 1 Ekim 2018'den itibaren, Meta reklamı alışverişinin ücretine yerel vergi oranına uygun MHV (Mal ve Hizmet Vergisi) ve stopaj vergisi (SV) eklenir 1.
- Yeni Zelanda 1. Meta reklamı alışverişinin ücretine yerel vergi oranına uygun MHV eklenir 1.
- Singapur 1. 1 Ocak 2020'den itibaren, MHV tescil numarası reklam hesabına eklenmezse yerel vergi oranına uygun MHV eklenir 1.
- Uganda 1. Ticari amaçla reklam satın alınıyorsa, yerel vergi oranına uygun KDV eklenir 1.
- Vietnam 1. 1 Haziran 2022'den itibaren, %5 oranında katma değer vergisi (KDV) uygulanır 1.
Meta reklam vergisi hesaplaması hakkında daha fazla bilgi için Meta'nın resmi destek sayfalarına veya vergi danışmanlarına başvurulması önerilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: