Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markafoni, iş modelinin tüketicilere daha az cazip gelmesi ve gelir gider dengesinin sürdürülebilirliği sağlayamaması nedeniyle kapatıldı 12.
Kapatma kararının diğer nedenleri arasında:
- Yüksek operasyonel maliyetler 2. "Private shopping" modeli, yüksek alım gücü ve sadık müşterilere dayanıyordu, ancak bu durum, Türkiye'deki veri güvenliği sorunları nedeniyle aşıldı 5.
- Online pazar yerlerinin etkisi 2. Gittigidiyor, Hepsiburada ve N11 gibi platformların pazar payını artırması, özel alışveriş kulüplerine olan ilgiyi azalttı 2.
- Sistemsel sorunlar 5. ERP yazılımında yaşanan zorluklar ve içeride yazılım geliştirme çabaları, şirketin kapanmasına yol açan faktörler arasında gösterildi 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: