Buradasın
Marka hikayeleri kitabı ne anlatıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Marka Hikayeleri" kitabı, John Grant tarafından yazılmış ve MediaCat Kitapları tarafından yayımlanmıştır 13. Kitap, şu konuları ele almaktadır:
- Markalama Deneyimleri: Doğu toplumlarında ortaya çıkan yeni pazarları ve markalama deneyimlerini farklı perspektiflerden inceler 13.
- Yedi Temel Unsur: Grant, alternatif marka yaratmada yedi temel unsurun önemli olduğunu belirtir: zanaat, mucitlik, uyum, sentez, geçmiş, bağlantılar ve toplum 13.
- Örnek Olay İncelemeleri: Türkiye'den Ekşisözlük, Yemeksepeti ve TIMS Prodüksiyon gibi başarılı markaları detaylı bir şekilde analiz eder 13.
- Hikaye Anlatımı: Kitabın amacı, sadece marka ve pazarlama konularına ilgi duyanlar için değil, aynı zamanda iyi bir hikaye okumak isteyen herkes için de uygundur 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: