Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu), kamu kurumlarının ihale ve alım süreçlerini dijital ortamda yürüten bir platformdur 23. EKAP'ın yaptığı işler şunlardır:
- İhale ilanı ve doküman hazırlama: Ön yeterlik ve ihale dokümanlarının hazırlanması ve ilanların oluşturulması 14.
- Teklif alma ve değerlendirme: Başvuru ve tekliflerin alınması, değerlendirilmesi ve geçerli tekliflerin belirlenmesi 14.
- Yasaklılık sorgulaması: İhalelere katılacak firmaların yasaklı olup olmadığının sorgulanması 1.
- Sonuç bildirimleri: İhale sonuçlarının ve sözleşme bilgilerinin kaydedilmesi ve ilgili mercilere bildirilmesi 14.
- Doküman yönetimi: İhale sürecinde sunulan belgelerin yönetilmesi ve izlenmesi 3.
- Tebligat ve bildirim işlemleri: Platform üzerinden tebligat ve bildirimlerin gerçekleştirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: