Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lovemarketing, diğer bir adıyla aşk markası pazarlaması, tüketici ile marka arasında duygusal bir bağ kurmayı hedefleyen bir pazarlama stratejisidir 14.
Bu strateji, 2004 yılında Kevin Roberts tarafından ortaya atılan Lovemarks Teorisi'ne dayanır 14. Lovemarkların, insanların tanıyıp satın aldıkları markalardan farklı olarak, duygusal bir bağ kurdukları ve sevdikleri markalar olduğu ifade edilir 1.
Lovemarketing'in temel unsurları:
- Gizem 14. Markanın sembolleri ve efsaneleri 4.
- Duyu 14. Markanın beş duyuya hitap etmesi 4.
- Samimiyet 14. Empati ve tutku 4.
Lovemarketing, markaların uzun vadede sektörde kalıcı olmalarını, müşteri memnuniyetini artırmalarını ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmalarını sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: