Buradasın
LinkedIn'de satış temsilcisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de satış temsilcisi, bir şirket ile ticari müşterileri arasında önemli bir bağlantı görevi görür 2.
Başlıca görevleri:
- Ürün ve hizmetleri satmak 2. Satış temsilcileri, uzman ürün bilgileri ve iletişim becerileri ile müşterilerin ihtiyaçlarına uygun bilinçli seçimler yapmalarını sağlar 2.
- Müşteri ilişkilerini geliştirmek 23. Temsilciler, güçlü ilişkiler kurarak müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır 2.
- Müşteri sorgularına yanıt vermek 2. Telefonla iletişime geçerek soruları yanıtlar ve talepleri hakkında güncel bilgiler sağlarlar 2.
- Satış raporları hazırlamak 2. Satış sonuçlarını analiz ederek, iyileştirmeler için stratejiler geliştirir 2.
- Tedarikçilerle ilişkileri yönetmek 2. İş birliği ve sözleşme müzakereleri yaparak, fiyatlandırmayı ve ürün bulunabilirliğini etkiler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: