Buradasın
LinkedIn'de reklam ücreti nasıl hesaplanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de reklam ücreti, reklam açık artırma sistemi üzerinden hesaplanır ve birkaç faktöre bağlıdır 13:
- Bütçe: Reklam kampanyası için belirlenen günlük veya toplam bütçe, harcamanın üst sınırını belirler 12.
- Hedef Kitle: Aynı kitleye ulaşmaya çalışan diğer reklamverenlerle rekabet edilir ve bu rekabetin yoğunluğu maliyeti etkiler 23.
- Teklif Stratejisi: Maksimum teslimat, manuel teklif veya maliyet sınırı gibi farklı teklif stratejileri, sonuç başına maliyeti belirler 13.
- Kampanya Amacı: Reklamın amacı (marka farkındalığı, lead generation, web sitesi dönüşümleri vb.), ödeme modelini ve maliyet yapısını değiştirir 24.
- Reklam Alaka Düzeyi Puanı: Reklamın hedef kitle ile ne kadar iyi rezonans gösterdiği, alaka düzeyi puanı ile ölçülür ve bu puan, reklam maliyetini düşürür 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: