Buradasın
Kredi kartı kayıpta harcama itirazı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kredi kartı kaybı durumunda harcama itirazı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Kartın İptali: 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi veya Akbank Mobil/Akbank İnternet üzerinden kart iptal edilerek yeni kart talep edilir 1.
- Karakola Başvuru: Kayıp/çalıntı bildirimi yapılıp, tutanak tutturulur 3.
- Savcılığa Suç Duyurusu: Kayıp kart ile yapılan harcamalara ilişkin savcılığa suç duyurusunda bulunulur 3.
- İtiraz Başvurusu: Harcama itirazı, Akbank Mobil, Akbank İnternet üzerinden veya 444 25 25 numaralı Müşteri İletişim Merkezi aranarak yapılabilir 15.
Harcama itirazı için, işlem tarihi, tutar, işyeri adı, kart bilgileri ve itiraz nedenini içeren bir başvuru formu veya yazı gereklidir 15. Ayrıca, alacak belgesi, iade slibi gibi destekleyici belgeler de eklenmelidir 15.
Her bankanın başvuru kabul ettiği kanallar farklılık gösterebilir; bu nedenle, başvuru yapılacak kanalların bankadan öğrenilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: