Buradasın
Kotler'in pazarlama hedefleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Philip Kotler'in pazarlama hedefleri şunlardır:
- Müşteri Odaklılık: Pazarlamayı, müşteri ihtiyaçlarını anlamaya ve bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunmaya dayalı bir strateji olarak tanımlamak 13.
- Değer Önerisi: Ürün veya hizmetin, hedef kitle için sunduğu faydaları ve farklılıkları açıkça tanımlamak 1.
- Dijital Dönüşüm: Pazarlama stratejilerini dijital çağa uyarlamak, sosyal medya, SEO ve içerik pazarlaması gibi alanlarda etkili dijital stratejiler geliştirmek 13.
- Sürdürülebilirlik ve Toplumsal Fayda: Pazarlama faaliyetlerini sadece ticari kazanç değil, aynı zamanda topluma fayda sağlayacak şekilde yürütmek 35.
- Müşteri Sadakati: Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve sadakat programları ile mevcut müşterileri elde tutarak, tekrar eden satışları artırmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: