Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Know, Like, Trust" (KLT) prensibi, potansiyel müşterilerin sadık müşterilere dönüşmesini sağlamak için üç aşamalı bir pazarlama yaklaşımıdır 14. Bu aşamalar şu şekilde çalışır:
- Know (Bilmek): Müşterilerin markanızı tanıması ve ne sunduğunuzu bilmesi gerekir 4. Bu, sosyal medya, SEO, blog yazıları ve networking gibi yöntemlerle sağlanabilir 1.
- Like (Sevmek): Müşteriler, markanızla bağ kurmalı ve değerlerinizi, kişiliğinizi anlamalıdır 4. Bunun için samimi ve ilgi çekici içerik üretmek, soruları yanıtlamak ve etkileşimi teşvik etmek önemlidir 1.
- Trust (Güvenmek): Güven, zaman içinde inşa edilir ve tutarlı sonuçlar, uzmanlık gösterileri ve olumlu geri bildirimlerle pekiştirilir 14. Müşteriler, markanızın güvenilir ve bilgili olduğuna inanmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: