Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kazan-kazan stratejisi, aşağıdaki durumlarda kullanılır:
- İş Ortaklıkları: İki şirketin birbirlerinin kaynaklarını ve yeteneklerini kullanarak ortak bir ürün veya hizmet sunması 12.
- Sadakat Programları: Müşterilere düzenli alışverişlerinde indirimler veya ödüller sunarak hem müşteri sadakatini artırmak hem de satışları yükseltmek 1.
- Ortak Pazarlama Kampanyaları: İki markanın pazarlama kampanyalarını birleştirerek daha geniş bir kitleye ulaşması 1.
- Tedarik Zinciri Ortaklıkları: Üreticiler ve tedarikçiler arasında karşılıklı fayda sağlayan anlaşmalar yapılması, bu sayede maliyetlerin düşürülmesi ve tedarik sürelerinin kısaltılması 1.
- Çalışan ve İşveren İlişkisi: Çalışanların motivasyonunu artırmak ve onların kariyer gelişimlerine katkıda bulunmak 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: