Buradasın
Ing'de müşteri temsilcisini nasıl şikayet edebilirim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ING'de müşteri temsilcisini şikayet etmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- İletişim/Şikayet Formu: ING'nin resmi web sitesinde yer alan talep/iletişim formu doldurularak öneri ve şikayetler iletilebilir 12.
- Telefon: 0850 222 0 600 numaralı ING Türkiye Telefon Bankacılığı hattı aranabilir 34.
- Faks: (0212) 304 94 94 numaralı faks hattına başvuru yapılabilir 2.
- Şube: En yakın ING şubesine gidilerek şikayet iletilebilir 2.
- Çağrı Merkezi: Çağrı merkezi aranarak veya şubelere başvurularak iletilen şikayetlerin son durumu hakkında bilgi alınabilir 2.
Tüm şikayetler banka sistemine kaydedilir ve gerekli inceleme ile kontroller yapılarak en kısa sürede sonuçlandırılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: