Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İMC (Integrated Marketing Communications), tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerini tek bir mesaj etrafında birleştirerek işletmelerin işlerini yapar 13.
İMC'nin temel görevleri şunlardır:
- Tutarlı Marka İletişimi: İşletmenin tüm kanallarda tutarlı bir marka imajı sunmasını sağlar 14.
- Müşteri Etkileşimini Artırma: Hedef kitle ile kişiselleştirilmiş ve anlamlı etkileşimler kurarak güven ve bağlılık oluşturur 14.
- Operasyonel Verimlilik: Kaynakların optimum şekilde kullanılmasını sağlayarak israfı azaltır 1.
- Pazar Konumu: Rekabetçi sektörlerde işletmelerin güçlü bir pazar varlığı elde etmelerine yardımcı olur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: