Buradasın
İl özel idaresi genel sekreteri ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İl özel idaresi genel sekreteri, il özel idaresi hizmetlerini vali adına ve onun emirleri doğrultusunda yürütmekle görevlidir 2. Bu kapsamda aşağıdaki işleri yapar:
- Bütçe ve mali işler: Ayrıntılı harcama programı hazırlamak, bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarını değerlendirmek ve bütçe kesin hesabını hazırlamak 13.
- Gelir tahsilatı: İdare gelirlerini tahakkuk ettirmek ve alacakların takip ve tahsil işlemlerini yürütmek 1.
- Harcama ve ödemeler: Muhasebe hizmetlerini yürütmek, ödeneklerin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak 13.
- Stratejik planlama: Stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak bütçe hazırlamak ve faaliyetleri raporlamak 3.
- İmar ve yapı işleri: İmar plan onama sürecini tamamlamak, kaçak yapılaşmayı önlemek ve yapı ruhsatlarını düzenlemek 1.
- Personel yönetimi: Birimlerin yazılı veya sözlü isteklerine göre işbirliği yaparak anlaşma ve protokollerin hazırlanmasına yardımcı olmak 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: