Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
GRC (Yönetişim, Risk ve Uyumluluk) uzmanı, bir kurumun yönetim, risk ve uyum süreçlerini yönetir 3.
GRC uzmanının bazı görevleri:
- BT süreç ve fonksiyonel performans metriklerini tanımlamak ve raporlamak 3;
- Kaynak planlaması ve kapasite planlarını gerçekleştirmek 3;
- SLA (Hizmet Seviye Anlaşması) izlemelerini yapmak ve raporlamak 3;
- Sözleşmelerdeki teknik maddeleri kontrol etmek 3;
- Süreçlere dair teknik dokümantasyon hazırlamak ve güncelliğini kontrol etmek 3;
- Yönetim sistemlerine ait farkındalık eğitimleri düzenlemek 3;
- Denetimlere katılmak ve iç tetkikleri gerçekleştirip üst yönetime raporlamak 3.
GRC, yalnızca bilgi güvenliği ve finansla sınırlı kalmayıp, operasyonel süreçler, sürdürülebilirlik ve iş sürekliliği gibi geniş bir yelpazede rol alır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: