Buradasın
Garanti online bankacılıktan müşteri temsilcisi ile görüşebilir miyim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Evet, Garanti Bankası'nın online bankacılık hizmetlerinden müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz.
Bunun için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz:
- Telefon: Garanti Bankası müşteri hizmetleri numarası 444 0 333'tür 12. Bu numarayı arayarak 7/24 hizmet alabilirsiniz 1.
- İnternet: Garanti Bankası'nın resmi web sitesinde yer alan "Canlı Destek" veya "İletişim" bölümlerinden anlık mesajlaşma sistemi ile temsilcilere ulaşabilirsiniz 1.
- Mobil Uygulama: Garanti Bankası'nın mobil uygulaması üzerinden "İletişim" ya da "Müşteri Hizmetleri" seçeneği ile temsilciye bağlanabilir veya sıkça sorulan sorular kısmından sorunuzu çözebilirsiniz 1.
- Sosyal Medya: Garanti Bankası'nın sosyal medya hesapları üzerinden direkt mesaj yoluyla yardım talep edebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: