Buradasın
Garanti BBVA şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garanti BBVA'ya şikayet iletmek için birkaç yöntem bulunmaktadır:
- Müşteri İletişim Merkezi: 444 0 333 numaralı telefon üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 135.
- İnternet Bankacılığı: Garanti BBVA İnternet Bankacılığı üzerinden "Kartlar" menüsünde yer alan "Kart İşlem İtirazı" seçeneği ile şikayet iletilebilir 2.
- Mobil Uygulama: Garanti BBVA Mobil uygulamasında "Hesap ve Kart" menüsünde "Kartlar" bölümünden "Kart İşlem İtirazı" yapılabilir 2.
- İletişim Formu: Bankanın resmi web sitesinde bulunan iletişim formu doldurularak şikayet iletilebilir 15.
Ayrıca, şikayet ve yorumları paylaşmak için Şikayetvar gibi platformlar da kullanılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: