Buradasın
Garanti BBVA şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garanti BBVA'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 444 0 333 numaralı Garanti BBVA müşteri hizmetlerini arayarak doğrudan müşteri temsilcisi ile iletişime geçilebilir 13.
- İletişim Formu: Garanti BBVA'nın resmi web sitesinde bulunan iletişim formu doldurularak şikayet iletilebilir 13.
- E-posta: garantibankasi@hs02.kep.tr adresine e-posta gönderilerek şikayet bildirilebilir 13.
- Posta Adresi: PK: 338 Avpim/İstanbul adresine posta göndererek şikayet iletimi sağlanabilir 13.
- Sosyal Medya: Garanti BBVA'nın Twitter, Facebook, Instagram ve LinkedIn gibi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayet iletilebilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: