Buradasın
Funnel ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama bağlamında funnel, potansiyel müşterilerin bir markanın sunduğu ürün veya hizmetle ilk temasından satın alma sürecine kadar olan yolculuğunu ifade eder 1. Bu süreç genellikle dört ana aşamadan oluşur:
- Farkındalık: Müşterilerin dikkatini çekme ve markanın farkına varmalarını sağlama aşaması 12.
- İlgi Uyandırma: Potansiyel müşterileri web sitesine yönlendirme ve sitede daha uzun süre kalmalarını sağlama aşaması 12.
- Değerlendirme: Müşterilerin ürün veya hizmeti değerlendirmeleri ve satın alma kararı vermeleri aşaması 12.
- Satış: Son aşama olup, müşterilerin ürünü veya hizmeti satın almalarıyla dönüşüm gerçekleşir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: