Buradasın
Fuar katılım belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fuar katılım belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Yetki Belgesi Başvurusu: Fuar düzenleyebilmek için öncelikle Ticaret Bakanlığı tarafından verilen "Yurtiçinde Fuar Düzenleme Yetki Belgesi"ne sahip olmak gerekmektedir 2. Bu belge başvuruları, firmanın kayıtlı olduğu oda üzerinden yapılır 2.
- Organizatörle İletişim: Yetki belgesini aldıktan sonra, katılmak istenen fuarın organizatörü ile iletişime geçilmelidir 24. Organizatör, fuara katılmak için gerekli şartlar ve başvuru evrakları hakkında bilgi verecektir 2.
- Başvuru ve Gerekli Belgeler: Fuar katılım başvurusu, Destek Yönetim Sistemi (DYS) üzerinden yapılır 14. Başvuru sırasında sunulması gereken belgeler arasında imza sirküleri, kapasite raporu, ticaret sicil gazetesi, fuar katılım belgesi ve banka ödeme belgeleri yer alır 14.
- Onay Süreci: Başvuru tamamlandıktan sonra, DYS üzerinden onay sürecine girer ve başvuru sahibi işletmeler, "Başvuru Listem (İhracat)" bölümünden başvurularının durumunu takip edebilirler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: