Buradasın
Fuar katılım belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fuar katılım belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Fuar Listelerini Kontrol Edin: Katılım sağlamak istediğiniz fuarın, destek kapsamında olan fuarlar listesinde yer aldığından emin olun 12.
- Gerekli Belgeleri Toplayın: Fuar katılım desteği için istenen belgeler genellikle şunlardır:
- Başvuruyu Yapın: Gerekli bilgi ve belgelerle birlikte, fuarın bitiş tarihini müteakip üç ay içerisinde ilgili İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliklerine başvurun 1.
Bireysel fuar listesinde yer almayan fuarlar için, ilave fuar taleplerinin fuar başlangıç tarihinden en geç bir ay önce Bakanlığa iletilmesi gerekmektedir 1.
Daha fazla bilgi ve destek için Ticaret Bakanlığı'nın ilgili birimlerine veya fuar organizasyonlarının yetkili kişilere başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: